tisdag, juni 26, 2007

Breastfed




Myloälsklingen Linus Loves är som de flesta vet en riktigt duktig remixare med Teenage Bad Girl, Kelis, Justin Timberlake och många många fler på meritlistan. Här gör han som han vill med Groove Armadas senaste.

Groove Armada - Song 4 Mutya (Linus Loves Dub) (zshare)

Åter till Mylo då.
En låt som inte riktigt fick uppmärksamheten den förtjänade är den här fina biten som kom tidigare i år.
Kolla även in Mylos myspace för att lyssna på 'Salt Lick'. Toto gillade den tydligen inte alls. Det gör jag.

Mylo - Mars Needs Women (zshare)

9 kommentarer:

The Lemur sa...

Salt Lick was kinda irritating but still stuck to my mind. I'm split.

The Linus Loves remix sounded a bit like Andreas Tilliander on drugs in the dancemood. Yiha.

So... who's up to do Venus Needs Men?

Anonym sa...

SHUTT OPP!!!!

motherfakka sa...

Det finns en gammal låt från en TIP (The Infinty Projekt)skiva som oxå heter Mars needs Women. Typ Goa Trance. Jag hade hoppas att det var samplingar därifrån.

The Lemur sa...

Dra mig baklänges, jag kom å tänka på att du (anonym) kanske är Albin som jag känner. Om så är fallet:
Varför har du förföljt mig hit till RB, ere bara för ja skojade lite me dej på din video? I så fall har jag två ord till dig: tsss tsss

Anonym sa...

VA? hahahaha

Anonym sa...

nej jag heter inte albin är du dum eller??

Anonym sa...

the lemur, snälla kommentera aldrig här igen.

Arthur sa...

gahahaha
poor lemuren.

motherfakka sa...

Risky....varför får inte Lemuren posta mer? Nog för att det är drygt att läsa deras tjafs men det är ändå lite konstigt. Eller så är det nån gömd beef begraven.